Uppdatering angående gårdagens blogginlägg. Mats Dagerlind anser det vara förtal att återge hans tweet.

Intellektuell ohederlighet kallar jag det när man, som Mats Dagerlind – aka ”@Demofon” på twitter går långt över gränsen mot en kvinna vars mor gått bort och sedan raderar sina tweets och låtsas som ingenting.

Och sedan har mage att anklaga mig för förtal som hade sinnesnärvaro att ta en screenshot av det.  Och just därför tog jag även screenshot av detta, då jag är ganska säker på att han tar sin vanliga fega utväg och även denna gång raderar det han skriver i hopp om att slippa stå till svars för det.

Är det nu tweetet som jag tog screenshot på igår han menar, eller är det mina andra anklagelser i inlägget från igår?

Vet ej, då han vägrar prata med mig, bara om mig. Så jag tar mig tolkningsföreträdet.

Ha en bra dag folks! Väl mött!

/Niklas Starow

 

EDIT:
Som extranummer har nu Mats Dagerlind hoppat på en muslimsk kvinna och kallar henne mer eller mindre rakt ut för psykopat för att hon uttryckt rädsla för hundar.
Enligt Mats har hon sagt att hon hatar hundar och uttryckt en åsikt om stening av kvinnor,  något jag inte hittar i hennes historik, iallafall inte om jag kollar tillbaka under hela september och en bit in i augusti. Men jag tvivlar på någon annan än en kvasiintellektuell skitstövel skulle dra den slutsatsen ändå.

7 comments on “Uppdatering angående gårdagens blogginlägg. Mats Dagerlind anser det vara förtal att återge hans tweet.

  1. Anti skriver:

    Mats håller bara på med pseudointellektuell trams.

  2. Stefan H Ericson skriver:

    Demofon borde tänka på den gamla devisen ”bättre att hålla tyst och låta folk tro att man är dum, än att öppna den och bevisa det ”

  3. Mattias Irving skriver:

    Cherin Awad blev pressad i en utfrågning för många år sedan, typ tio år sedan, vad gällde en passage i koranen om stening. Extremister har jobbat hårt för att misskreditera henne för det sedan dess. Det är bakgrunden till Dagerlinds senaste påhopp.

Kommentera

