Idag skriver jag om SÄPO och FRA-Lagen på Newsmill.

Nu när partierna kommit överens om att leka Securitate mot sina medborgare har jag skrivit mina åsikter (väldigt uppstädade) på Newsmill.

Jag tar bland annat upp de konventioner Sveriges regering och Socialdemokraterna skiter i och min väl kända åsikt om uttrycket ”Den som har rent mjöl i påsen”.

http://www.newsmill.se/artikel/2011/12/14/nu-besannas-v-ra-farh-gor-om-fra-lagen

Mina mer ostädade åsikter kan ni snart läsa på min privata blogg Scaber Nestor
—————

Fler som skriver om detta är:
Hax, HBT-sossen, Mark Klamberg,
DN, SR, Expr.

Kommentera

