Blev fotograferad på Model House i Göteborg, här är resultatet :)

Jag fick erbjudandet från en sajt att komma till model house och bli stylad, sminkad och fotograferad.

Vad ska man säga, vissa erbjudanden är för bra för att tacka nej till.

Så jag begav mig till Göteborg och Model House på Kungsgatan, traskade ALLA trappor upp och klev in i en riktigt fin atelje.
När jag var där så var det fyra förtjusande kvinnor, en fotograf, en sminkös och två som var receptionister/värdinnor.

Och det var proffs ut i fingerspetsarna, jag kände sig välkommen från det jag klev in genom dörren tills jag (något motvilligt) gled ut på kungsgatan igen.

Och här är resultatet.

Här är några andra jag gillar.

Kommentera gärna.

Detta inlägg postades i Politik.

4 comments on “Blev fotograferad på Model House i Göteborg, här är resultatet :)

  1. Anna Lindquist skriver:

    Fantastiska kort! Svartvit ytterrock- fransk och svår. Bokgråtthår – heja heja!

  2. Sofia Arkestål skriver:

    Gillar de som ligger under ”några andra jag gillar” de känns mer personliga och ärliga🙂 du är ju cool som du är, no need for posing.

  3. Cattis skriver:

    Oj, många bra foton!
    Ska ta mig lite tid senare att kolla igenom å ge lite feedback!

Kommentera

