Så startar det, 3 år innan valet utannonserar jag min personvalskampanj.

Här är några löften jag kan ge redan idag.

  • Jag kommer att bekämpa alla försök att göra EU till en federal stat (dvs, inget Europas Förenta Stater).
  • Jag kommer att bekämpa varje försök att införa fler övervakningslagar.
  • Jag kommer inte att låtsas vara kompis med tyranner och diktatorer för att företag vill bedriva handel där.
  • Jag har tagit ställning mot euron som gemensam valuta.
  • Jag är för den fria aborträtten.
  • Jag är för ett avskaffande av strafftullar.
  • Jag anser att fiskevatten utanför den Afrikanska kontintinenten inte är EU’s att besluta om. Det är upp till länderna på den kontinenten att bestämma över själva.
  • Jag kommer att respektera nationella folkomröstningar, även om de går mot EU-parlamentets vilja.

Det är bara ett litet krux än så länge.
Jag behöver ett parti att kandidera för.

5 comments on “Så startar det, 3 år innan valet utannonserar jag min personvalskampanj.

  1. manen skriver:

    starta ett svenskt libdem med sikte enbart på EUP?

    typ snacka med Niclas Dougherty(tianmi), han var väl typ först med att föreslå ett svenskt libdem med fokus på REICHTAG^^

    • Niklas Starow skriver:

      Det hade varit ett alternativ om inte blogge varit så småaktig.
      Till exempel så har han blockerat mitt ip-nummer, enbart för att jag var medlem i ”stora” Liberaldemokraterna.

      /Niklas

  2. Göte Broman skriver:

    Det heter faktiskt lika gött som jag!
    Ska man representera så bör man kunna språket.

    Mvh/Old fool

  3. […] Så startar det, 3 år innan valet utannonserar jag min personvalskampanj. […]

Kommentera

