När överdrifterna tar slut mot upphovsrättsmaffian, vad återstår?

Via HAX ser vi att upphovsrättsmaffian inte vilar på hanen, när ACTA ser ut att bli någorlunda mänskligt ser de till att det rättsvidriga IPRED-förslaget ska bli än mer drakoniskt.

Vad ska man göra egentligen? Det finns inga överdrifter att nämna då dessa ”människor” går utöver det som dikten kan fantisera ihop?

Svaret är svält. Tyvärr måste man svälta ut dessa personer och det kommer tyvärr att ske på bekostnad av många kulturmakare som de (MAFIAA) kommer att offra först. Det är så parasiter fungerar, de dödar värdkroppen och försöker haka på en annan.

Är detta en överdrift från min sida?

Jag önskar att så vore fallet, men vi har med personer som hellre dödar demokrati än ger upp sin egen brödföda och på sätt och vis förstår jag varför, de har under årtionden tjänat pengar på att göra så gott som ingenting utom att leva på andras hårda arbete och drömmar.

 

Mitt val blir helt enkelt att delta i ”Black March”. Jag hoppas att du gör det också.

 

Kommentera

